tisdag 15 september 2009

Trevligt



En sen kväll förra året i Santander satt jag i en sjukt obekväm soffa tillsammans med min fru och såg El bueno, el feo, el malo. Jag tror att det hade regnat ca 20 dagar i rad, har fan ta mig aldrig varit med om något liknande. I vilket fall som helst så hade vi en väldigt trevlig filmstund och det slog mig att även Clint Eastwood verkade tycka att det var trevligt. Ligger det inte en slags gemytlig stämning filmen igenom? Med detta klipp har jag försökt fånga det essentiella i vad jag menar. Lägg märke till Clintans leende, nästan lite julmys tycker jag..

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA underbart viktor UNDERBART!! Så jävla mysigt leende, lite som vi nog gjorde under förra årets TP på julafton, lite glada i hagen! gÖR ETT SÅNTHÄR klipp med Mel Gibson "att bli sviken av sin allierade"-min också! I beg you! Ha det gott brorsan! Miss ya, kom ner snart!! John

Anonym sa...

OK så jag gjorde lite research (ett ord som används flitigt på journalistutbildningen) och hittade fantimaj Mel och hans min i Braveheart!http://www.youtube.com/watch?v=ITwL-nqC3ic Kolla från 06.41 till slutet - det är ren njutning!!!!!!!!! HAHAHA
Love John

Jose Maria Soberon Diego sa...

Todos queremos ser un poco como Clint,un abrazo Vik.